fredag 11 november 2011

Biljetter köpta




För en stund sedan köpte jag tre biljetter till Copenhagen Beer Celebration 2012. Basunen, Eddan och jag ska gå på fredag 11/5. Middag äter vi klockan 17:00.

Tanken är att åka ner på torsdagen och sedan hem på söndagen. Ännu inte klart vad vi ska göra på torsdagen och lördagen men det kommer att bli bra. Det pågår ju en hel del i Köpenhamn de aktuella dagarna.

Noterbart är att två nya bryggerier är klara för evenemanget, nämligen kanadensiska Dieu Du Ciel samt japanska Shiga Kogen/Tamamura Honten.

Detta kommer att bli väldigt skoj, jag hoppas på en riktig svenskinvasion den helgen i Köpenhamn. Väl mött!

9 kommentarer:

fajanen sa...

Vad kul. Då ses vi där. Jag, Jonas och Johan ska också dit på fredagen. Planen är att gå på den andra mässan på torsdagen och sedan ta tåget hem på lördag eftermiddag.

Gyllenbock sa...

fajanen: skoj att höra! som sagt, återstår att se hur vi gör men om nu ni ska på den andra mässan på torsdag så är det inte alls omöjligt att vi hakar på.

Balder sa...

Kul att så många kommer ner till "oss" även om det är på andra sidan sundet så är det trotts allt vår hemmaplan!
Vi ses, även jag är på festivalen på fredagen. Men kommer att vara där torsdag - lördag, det är ju vanliga festivalen också.

Anonym sa...

Vilken gay fest vi kommer att ha,

en som ska med

Kristopher sa...

Då ses vi! Jag, Balder och Gripen kommer att dra dit på fredagen också. Antagligen blir det vanliga festivalen på torsdagen dessutom!

Pelle Stridh sa...

Allt om Öl-Pelle (med fru) kommer vara där på fredagen!! Det ska bli grymt kul!! och många nya människor att lära känna förhoppningsvis! och kanske en och annan god öl;-)

Mikael sa...

Omoget av mig att skriva sådär, men kramas kommer vi att göra när vi ses.
CBC tjohohoo!!!

Gyllenbock sa...

Alla: fint att höra att vi blir många, nu är det inte ens ett halvår kvar tills det är dags. :)

Anonym sa...

Kjempetorsken og frue kommer også til være på CBC på fredagen. Gleder oss stort til å drikke øl og hilse på mange ølinteresserte!