onsdag 1 april 2009

Skådat ljuset.

Precis som Uno Kronkvist en gång gjorde i Rederiet har jag också skådat ljuset. Känslan är helt otrolig, benen darrar fortfarande av upphetsning. Jag har kommit fram till att Miller Lite är världens absolut godaste och mest spektakulära öl. Hercules och annat tjafs smakar smutsiga gamla strumpor jämfört med Miller Lite.

Tyvärr blev jag så tagen då jag drack ölet att jag glömde ta det sedvanliga fotot av flaskan och glaset, ber om ursäkt för det.

Så kära läsare, ge er nu iväg och köp så många flaskor Miller Lite som ni orkar bära, jag lovar att ni ej kommer att bli besvikna!

3 kommentarer:

AndersAnd sa...

skådat "sjuset" är nyckelordet här. Har hört att all öl blir bra med tyngre drger. Var försiktig, krya på dig!

dempa sa...

va tusan, perfekt nu 1/4 då den ju släpps på bolaget!!! snacka om tajming. jag tar två lådor direkt.

Stefan - Beer Drivel sa...

Den frome och helige har talat. Nu blir det missionärsvandring till Systemet för att inhandla det heliga vattnet....